Godzina szósta Zegara Sprzedaży XXI w. to Rozmowa Telefoniczna.
To ogrom kompetencji, które wcale nie są czymś oczywistym mimo, że telefon jest podstawowym narzędziem pracy. Mało kto też zadaje sobie sprawę, że istnieją 2 rodzaje pierwszej rozmowy: akwizycyjna oraz selektywna. Każda z nich ma inne reguły działania i każda z nich może występować zarówno w wersji zimnej jak i ciepłej.
Style i rodzaje rozmów telefonicznych są omawiane w 7. lekcjach.
1. Rozmowa telefoniczna cz. I Założenia
2. Rozmowa telefoniczna cz. II Rozmowa akwizycyjna
3. Rozmowa telefoniczna cz. III Punkt wyboru
4. Rozmowa telefoniczna cz. IV Akwizycyjna ciepła cz. 1
5. Rozmowa telefoniczna cz. V Akwizycyjna ciepła cz. 2
6. Rozmowa telefoniczna cz. VI Akwizycyjna, podsumowanie
7. Rozmowa telefoniczna cz. VII Rap
Do każdej lekcji dołączony jest film.
Zobacz o czym jest kurs Rozmowa Telefoniczna
Pakiet szkoleniowy:
- 7 lekcji wraz z filmami szkoleniowymi
- 7 testów do pogłębienia wiedzy
- ZOOM Webinar – omówienie zasad współpracy, wprowadzenie do zagadnienia
- ZOOM Meeting Telefonowanie I – (grupa do 10 osób, każdy aktywny ), warsztat i coaching telefonowanie
- ZOOM Coaching Indywidualny 30 min.
- ZOOM Webinar Cecha Zaleta Korzyść 30 min.
- CZK, skrypt do ćwiczeń
- CZK, recenzje indywidualne grupowe oraz trenera
- ZOOM Meeting – Punkt Wyboru
- Punkt wyboru skrypt
- Punkt wyboru, recenzje indywidulane grupowe oraz trenera
- ZOOM Meeting Telefonowanie II Przyrost kompetencji, (grupa do 10 osób, każdy aktywny), warsztat i coaching telefonowanie
- Dostęp do Kalendarza Google z wydarzeniami z kursu.
- Dostęp do nagranych materiałów indywidulanych
- Wypowiedź własna – podsumowanie
- Certyfikat
Warunki uczestnictwa:
- Własny komputer, tablet lub telefon ze sprawnym ekranem i mikrofonem.
- Słuchawki z mikrofonem (żeby nie zagłuszać innych).
- Zgoda na nagrywanie ćwiczeń.
- Zgodna na podsumowanie.
Regularna wartość pakietu 1845 PLN. Sprawdź akcje promocyjne.